Service Management Systeem
Het Service Management Systeem van Actasys is opgezet om zo breed mogelijk te worden ingezet bij het managen van de serviceadministratie.
Helpdeskvragen, storingen in apparatuur en installaties kunnen worden afgehandeld, maar ook bijv. verhuisopdrachten.
Bij service management is het van belang dat de afgesproken service levels worden gehaald. Het service management systeem is
daarom uitgebreid voorzien van voortgangsbewakingsfunctionaliteit.
Op basis van NAW gegevens, serienummer, locatiecode enz. kunnen de opdrachtgegevens van de opdrachtgever worden vastgelegd.
In het systeem worden de volgende gegevens vastgelegd:
- Objectgegevens
- Service level afspraken per object
- Storingsgeschiedenis
- Preventief onderhoud
- Werkopdrachten
- Urenregistratie
- Message en statussysteem voor het vastleggen van de voortgang naar de opdrachtgever
- E-mail rapportage
- Escalatie monitor
- Statusinformatie voor de opdrachtgever via een inlog website
Actasys heeft dit service managment systeem in het verleden
geïmplementeerd voor een computer service organisatie.
Koppelingen met andere software en computersystemen zijn mogelijk.
Hierdoor wordt het bijv. mogelijk om serviceopdrachten vanuit het systeem
van de opdrachtgever automatisch te registreren.
Geïnteresseerd in het systeem?
Aarzel dan niet om contact op te nemen.